Justin o Jasmine V...

jag vet att Tay la upp några bilder på Justin och en tjej kyssas i baksätet på en bil (som kanske bara kanske, det är väl vad som vi brukar tänka på  när nån nämner detta?)
och tjejen är Jasmien Villegas.

vill inte krossa era "drömmar" eller vad det nu är, men jag lägger upp några bilder på de:








och där ser man tydligt att det var Jasmine Villegas ↑ ↑ ↑

jag menar verkligen ingenting illa till alla som kanske råkade gilla Jasmine,
men jag hatar faktiskt henne (och det har jag gjort ganska länge)

men en sak vet jag säkert;
att jag aldrig kommer att kunna hata Justin...

 Bieber in my life forever




kan fatta att ni är lite deppig just nu så jag kastar in en sööt bild på våran Justin♥




have a good time Beliebers
xoxo//Jen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0